Nu kommer en liten snutt av alla missade dagar!

Anledning: Jag har inte bloggat för att jag har vart riktigt trött! Jag har seriöst somnat medans jag duschade! Haha så ni fattar. Men nu är praov veckan slut för mig och nu tängte jag berätta lite ;) haha!

Onsdag
Idag när vi kom till stallet var det Carro som jabbade. När vi kom dit var allt i sin ordning, Vi började fixa med hästarna och när vi precis skulle börja fixa Zombras hålvägg så började Verona sparka och hålla på och då märkte vi att grimskaftet som fom sitter fasst i att hon hade fastnatt i det med bakhoven så att hon fick typ panik! Men Carro gick in och fick låss henne. Sen var hon varm och började bli svullen på bakgoven så vi fick gå ut och kyla henne i 20 minuter. Medans hade Cactus typ gjort samma sak fast med framhoven och då hade dom vart tvungen att skära av grimskaftet.. Och så fick vi stå där i 30 minuter till! KNAS hästar! Hahasen vare att mocka och fixa vatten hinkar och allt. Eftersom vi fick stå och kyla blev allt ungefär en timme försenat så vi fixk äta sen lunch. Men det är sånt som händer.

Torsdag
Idag när jag kom till staller var Mickan där, då fick vi reda på att vi skulle få rida idag! YAAAY! :D haha Så vi fixade allt i stallet väldigt fort, men vi slrvade självklart inte! Vo var nog erm noga! Haha diskade ur alla vattenkoppar och mockade och soopade och allt! Haha sen gick vi och åt. Och sen skulle vi rida. Jag red Miranda Yasamin red Brisk Tove red Mysak och Mickan red Knutte. Vi gjorde lite olika balans övningar och det var suuper kul! :D haha sen kom carro och Ronda rymde tre gånger. Ja den sista gången sprang hon iväg in i skogen! Haha så jobbig! Haha imorgon ska inte jag till stallet, för imorgon händer juh något! Haha jah det får ni se då. Men efter ska jag till Bea finaste Kemter och sova över där! Haha kommer antagligen uppdatera hos henne:D Haha jag ör så glad och nu ahr jag tien träffat fin ungen på en vecka! Haha Jag avr juh sjuk så vi har inte träffats! Haha men nu ska jag fortsätta att kolla på New moon! Haha jag har fått den av mamma! Sncka om att jag blev glad! :D:D haha <3
Ha det så bra :D Jag kommer snart lägga upp lite bilder på mig och zombra från idag! :D<3 ha det bra söt ungar! :D<3
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0