Nu händer det snart!

Haha nu är ni allt nyfikna vah? Haha jag tänker fortfarande inte säga något, men om några timmar ska ni få se! Haha. Idag ska jag iväg till tandläkaren klockan halv 12 och sen ska jag äta lunch med Pappa. Det ska bli mysigt. Sen ska jag nog hem igen tror jag.. inte säker men sen ska jag iväg på något igen klockan tre. Men det är en hemlighet! Haaha. Sen tror jag att jag åker direckt till Bea. Ska sova där och det ska bli så ytterst mysigt. Haha sen kommer jag hem en snabbis imorgon sen ska jag till therese och vi och några stalltjejer ska ha filmkväll och ha riktigt mysigt. Ha en bra dag och så hörs vi kanske om några timmar! ;D<3
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0