Nu är det värsta över!

Idag har jag ingen feber! Jag känner mig så pigg och glad! Haha Jag vaknade klcokan 13.00 det kändes lite konstigt, men jag tror att det var bra, för nu känner jag mig piggare än vad jag känt mig på länge! Idag ska jag nog oxå ta det lugnt. För idag nyser jag osv. Kanke bara går ut lite. Jag tängte iaf fräsha upp mig och dursha osv kasnke ta en ansiktsmask för att få en riktigt bra start på att vara frisk nu. Ikväll tror jag att det var körslaget, och jag tror att jag ska kolla på de.. Jag har väl typ kollat en eller två gånger på de förra sesångerna men nu kan man väl få försöka kolla på hela.

Jag vill kolla på let's Dance LIVE! Matte är juh i final! Och Då kommer säkert Danny och Erik sitta och kolla på honom! Haha så jag vill kolla så ska kolla nu om man kan boka biljetter någon stans. Bea kasnke vill gå och kolla med mig.

Snart ska jag sätta mig och kolla väskor! Haha dags för en ny tycker man. Har haft den jag har nu i över ett år. Jag trivs bra med den förutom att den har börjat gå sönder.. Men väskor kan man juh aldrig få för mycket av? Eller hur? (AA) Ja men nu ska jag börja min sökning, och jag lovar att lägga upp lite vad jag ska köpa på bloggen! :D haha ha det så bra så hörs vi snart ;)
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0