Nej inte mer snö?

JUst nu sitter jag i min säng och kollar ut genom fönstret, utanför ser jag små vita flingor falla ner med en väldig fart! Det har det är mulet och känns som om att solen inte hade tängt titta fram någonting alls. Jag har ingen lust att byta om, det är så varm i mina sovkläder. Men det måste göras för jag vill ju inte direckt pka till stallet i en stor tröja! Idag är det andra dagen på proaven, Och jag tror att det kommer bli ganska kul idag med. Toves mamma kommer att köra dit oss! Och vi får se hur det blir med hämtning, jag ska nog hem lite tidigare jag orkar inte vara kvar så länge. Hahah jag var så trött igår! Nu ska jag förtsätta fixa mig, vi hörs ikväll ;)<3
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0