Kall, äcklig, hal, dag...

Idah hare vart aas kallt och det var halt och allt. Första gången jag ramlade var på väg till bussen. Jag skulle försöka vara lite snabb och springa till bussen och så skulle jag över en liten snöhög och självklart snubblade jag till och hade händerna i fickorna, så jag tog snabbt ur dom och skrapade fingret och fick en massa issnö på mig. Det värsta som eh nu är att snön är typ vass, om ni fattar vad jag menar? Asso det är typ isbitar som är ihopklistrade. Jaja Idag jobbade jag på bra. Jag kan typ tyskan och är nästan klar med målet. det var bra eftersom jag ska ha bild två dagar av veckan. Och måste kämpa om jag ska hinna med. För att jag ska juh praoa nästa vecka! Hihi Jippie! Jag ska praoa på stallet. Haha jag vet fantasilöst men det ska bli kul iaf. Idah har jag träffat Beas kompis Eklund. Och sen var vi hos Emma. Ytterst mysigt! Haha med det var så obehagligt kallt! Blää, jag vill ha sommar nu! :D (AA) :D

Det är jag när jag ska gå till bussen! :D haha bar jag ritar (AA) :D


Nu tänker jag börja en nedräkning! Men den är lite hemlig, så ni får reda på det om...


Haha :D Nyfikna? (AA) :D<3
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: Emma.A

Vad spännande ^^ Tack för du gillar hur jag fotograferar <3

2010-03-16 @ 09:09:44
URL: http://shineandglow.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så kallt har det inte varit här ;o det har varit typ ungefär 4+ grader kanske, det enda som är jobbigt är all hal is :/

2010-03-16 @ 09:28:18
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0