Joker goes knasi!

Ja det gick det väl inte så bra.. Var ju och red med Maja och Emma. Joker var hård i munnen och ville inte sammarbeta, och han ville värkligen inte så still.. Han höll på att gå fram och lyssnade inte alls på mig! Jag vart väldigt arg. De som är mest jobbigt är att han inte vill stanna när jag ber han.. Men jag ska fråga Marie om jag får ha ett annat bett på hnm. Men vi hade väldigt kul iallafall! När vi kom till stallet fixade vi hästarna och mockade och åt lite. Sen när vi var klara kunde inte pappa komma på en gång så vi  gick ut till hästarna där och kollade och klappade på dom. Det finns två föl som är kanske..Hmm... Jag vet inte, haha ja dom ät inte så gamla iallafall, dom stog i länge hos för dom ville bli kliade och klappade hela tiden. En av dom heter Nasse. Han var lite knasig och hoppade runt och skrapade med hoven, Sen typ tog han hoven för högt och fastnade i eltråden! Men han kom loss fort men hela staketet var helt trasigt så vi fick stänga av elen och fixa de! Men det gick bra tillslut. Så nu hoppas vi att det här kommer att bli bra och att fölet inte gjorde sig illa! Imorgon ska jag rida igen med Emma, då ska jag få rida Glimra och hon Joker, det ser jag fram emot! Efteråt ska vi troligen på bio måste bara snacka med mamma! Det blir Valentins day. Haha Bea kom på iden! Så det ska bli jätte kul! Vi ska äta innan också så det blir en jätte mysig tjejkväll. Här kommer en liten film från idag. Jag fixade ihop alla filmer till en. Men ljudet kom inte med.. men satte dit en låt istället! Titta och njut.

Nasse

Gäsp säger den stora hästen!

Två sötingar!

Såå sööt! Hihi den hästen ee min! (i mina drömmar) Haha :D

Hihi Emma goes poppulär!

Emma och Hästen gör samma miner! xD

Bus!

Kommentarer
Postat av: Maja =)

videoklippet är privat, man kan inte kolla :( <3

2010-03-03 @ 13:34:10
URL: http://lindbeergs.blogg.se/
Postat av: Tildah

okej :( har fixat nu ;)

2010-03-19 @ 15:32:11
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0