JAA! Jag komemr få comvig surf!

Jaaaa! :D Jag ska få comvig surf medans jag eh borta! Så ni kommer dagligen kunna läsa vad jag skriver. Men kasnke inte imorgon.. Eftersom vi ska kasnke köpa det på torsdag. Haha Jag eh fett glad! Jag ska juh till piteå och kommer att vara där till måndag morgon då vi beger oss hem. Men kommer att komma hem på kvällen. Nu sitter jag och packar men vet itne vad jag ska ha med mig..  Hm.. Har packat ner typ alla kläder jag har.. Men man måste juh kunna välja olika grejer! Haha jag har fått en kjol av min älskade kusse, och ett par urgulliga pyamasbyxor! Haha hon fyller år idag! Grattis fina kusse!  Hm.. Ska jag ta med mig min blå/vit/prickiga klänning? tänk om jag vill var fin någon dag.. Hm.. Nej det komemr juh vara as kallt där juh  men jag tar emd mig min andra klännig. Den där gråa med skärpet. Ja nu sättter jag ner det. NU stoppar jag enr den randiga tröjan oxå!


Jusstde! jag fick nya skor idag! Det blev sånna där comverse som äh rosa! :D sånna jag visade! :D Det är typ snö i piteå. Jag som värkligen är anti snö. Men någon dag ska vi typ åka skidor och det är juh faktiskt kul! :D

Idag var vi typ på riksdagsvärket, eller vad det hette. Vi fick typ vara ett parti som vi skulle argumentera som. Det var väl.. Okej? Haha nej men bättre än skolan! Sen gick jag och Bea runt i stan ett tag och sen åt vi på donken. Jag fick lite fina bilder från idag från stan tängte visa upp dom! Haha i nästa inlägg just nu måste jag packa klart.. trååkigt! att packa är ngt jag värkligen inte  tycker om! Vi har fått reda på Falun rummen! Jag ska sova emd Tove, Bea, och Emma. Vi kommer sökert att ha jätte kul!


Nu har jag städat/ packat klart! :D haha ha en bra kvall! :D

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

men var skorna verkligen riktiga converse? för det såg inte så ut :P

2010-04-01 @ 20:44:56
URL: http://grranath.blogg.se/
Postat av: Tildah

Japp det var dom ;) köpte på stadium ;)

2010-04-02 @ 16:23:34
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0