Ingen skola imorgon häller tror jag..

Nej precis som rubriken säger, så blire ingen skola morgon tror jag. Jag känner mig fortfarande dålig.. Jag blir så irriterad, för jag var jätte taggad på att börja i skolan! Eftersom jag ligger juh i fas med allt och vill inte komma efter, Men jag ska försöka se om jag orkar plugga lite hemma imorgon! Det orkade jag juh inte idah. Jag sov ungefär till tio sen gick jag och gjorde lite frukost, jag åt inte så mycket, och sen sov jag. Har precis kollat på film. Orkade inte se hela men den var väl lite gullig, men det hände inte så mkt. Filmen hette Gökboet, och var en ny film som min mamma hade köpt och tyckte jag skulle se. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra har nyss instalerat "gimp2" på datan så ska utforska de lite! :D 
//Tildah♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0