Imorgon!

Jag längtar såå tills imorgon! Hoppas att filmen är bra! Hihi de tror jag säkert, och det ska bli så kul att vi alla tjejer ska göra något tillsammans och inte bara vara i skolan. Vi ska typ äta middag någonstans och sen kolla på filmen och säkert kommer vi att snacka och skratta en massa oxå! ÅH! Det ska bli så himla kul! Hm.. Vad ska jag ha på mig? Jeans och någon tröja? Hmm.. Kanske min tjockis tröja, den blå vit blommiga från gina? Ja jag får tänka på de, funderar alltid ut ngt. Annars kan man juh alltid gå naken! (Y) haha Nej skoja bara ;)
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Mickis <333

vilken film ska ni se :) <33

2010-03-03 @ 14:09:05
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0