Hiss och Diss! :D<3

Hiss!

*E.M.D på så ska det låta! 

* Feber gick över

* Det gick bra på ridlektionen

*Bea var i stallet! ( alla fina andra stalltjejer)

* Jag har gjort klart hela So:n och No:n!

Diss!

*Vart sjuk

*Haft hög feber

* Ramlade i en vattenpöl

*Tove inte fick sin proavlapp på engång

*Jeansen var slut!

*Kunde inte lämna in min so/no

* Alla mina naglar har brytits

                                                                       
                                                                             

Det var min vecka, det betyder att vekcan vart 30% bra och 70% dålig..
(om mina beräkningar stämmer?) (AA)
Haha och det betyder att veckan inte har varot så speciellt bra men den har haft
sina stunder! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0