Hemma igen!

Haha nu sitter jag Men det känns okej för jag ska bara gå två dagar. Sen ska  jag till Piteå där min farmor bor. Jag vet inte hur det blir med internet där så kanske inte kommer att kunna blogga.. Hm.. MEn ska fråga pappa om man kan ta med trådlösa internet! HAha men jag återkommer mer om det! Det gick as bra att ha gruppen. Haha dom var så duktiga! Har en till unge där nu och då är vi sex stycken. Vi gick igenom hur man fick igång hästen och hur man stannade samt svänge. Sen fick dom göra lite balans övnigar. Det var svårt att prata högt så att alla kunde höra. Men jag tror att föräldrarna var nöjda för det kom fram och sa att vi vart duktiga, och att alla värkar vilja gå kvar. Haha nästa vecka kommer Yasamin ha gruppen. Det kommer säkert gå fint! Haha Hon är juh jätte duktig! Jag har visat vad vi ska göra. Och hon kommer säkert komma på bra hästar. Haha Jah.. NU ska jag ska jag snart äta, men jag skriver ett inlägg lite senare om hiss o diss ooch lite annat småttt o ch gått! :D Ha en mysig kväll!
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Skriv inte VART det låter jättefult när man läser det. T.ex idag har jag vart och fixat naglarna de vart jättefina. Det är jättefult lovar ;)

2010-03-28 @ 19:35:56
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/
Postat av: Tildah

JAg har inte skrivigt vart? :S

2010-03-28 @ 21:35:50
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0