Godmorgon Lucy!

Idag när jag kom fram till stallet med Yasamin och Tove, gick vi in på kontoret och där satt Mickan och vi gick ut tillsammans mot stallet. När vi öppnade dörren mötes vi av en glad Lucy som sprang runt med grimman och det där repet som gör att de sitter fast hängende. Lite längre bort står Brisk och äter hö. Oxå Han hur glad som hälst!Sen ser vi att en planka mellan boxarna  är helt lösa? Haha jah, vad kunde mer gå fel? Haha.. Jo de fanns saker! Haha En bil hade fastnat på skutan vägen så alla vi gick och försökte gräva upp den vi var två bilar och vi löste det efter en timmas slit med att den ena bilen skulle dra upp den andra. Men innan det skulle jag Tove och Yasamin gå till stallet för att hämta typ en planka och ngt mer och gissa vad? Jo någon har ställt en hink med vatten på påfyllning och sedan gått iväg och då hade ju självklart hela vattenhinken svämmat över och det låg INTE lite vatten på golvet.. GAAAH! Då vart man itne så glad. LIte senare kom höet.. Vi lastade upp ungefär 400-500 balar, Och jag kan säga att dom är ganska tunga.. Haha men jag kan säga att fagen har vart ganska rolig iallafall! Haha jag var grymt trött när jag kom hem och nu kommer jag somna vilken sekund som hällst. Ska skriva ett inlägg innan skutan imorgon, Jag går ändå upp så tidigt! Haha hoppas att ni har det bra nu!
Älskar er<33
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0