feber? NEEEEJ! / Lite ostig och försynt! (AA) :D

Jag kom hem igår och mådda as dåligt.. Jag frös fasst jag badat i ett varmt bad! Nu mår jag mycket bättre med hostar.. Igår tog jag tempen (de händer typ aldrig) och min normaltemp är typ 36,6 och nu hade jag 38,5! Det är ganska mkt. Jag får hoppas att jag går till skolan imorgon men det är inte helt säkert!

Det är ngt stört med mig, men jag HATAR att vara borta från skolan, jag tycker värkligen att det är asjobbigt! Så men om jag ahr feber tänker jag inte gå!

Igår 
Igår gick det hyfsat bra! Jag red Britta, hon ville inte ställa utan då började hon slänga med huvudet och öka, så fort man la till skänkeln. Vi hade en ny ridlärare hon hette Mikalea. Hon var väl sådär. Vi trvade i typ 45 minuter! Polly var svättig. Och det är ganska dåligt med tanke på att det är ganska kallt ute + att dom fick ingen paus och så travade vi över bommar + galloperade. Okej den meningen vart lite skumm men men.. :D (AA)

I Förrigår
Jag och Bea tränade vi simmade i en halvtimme bara fram och tillbaka bröstsim. Jag tycker vi var duktiga. När vi skulle sträcka lite på oss kom et fram en tant och frågade om vi vr enäggs tvillingar? Asso haha. Ja där ser man! Haha jag kommer med lite bilder snart (imorgon kasnke) orkar inte lägga upp nu jag mår värkligen inte frisk..
Men hade så bra så uppdaterar jag snart om veckans fråga! :D<3
Och nu bara..

//Tildah♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0