Anmäld till KM och andra tävlingar!

Ja äntligen är jag anmäld till KM och andra tävlingar jag anmälde mig tilla lla utom typ den hoppniingen som var på familje helgen. det ska jag göra sen! :D Jag fick Neff på allt jag ville ha! Haha happyface! :D

Haha jag tycker att alla var jätte sega idag! Haha men alla tyckte att jag ahde fina tänderer! :D haha Bea spillde ner sig med vitaminvatten (såklart!) Haha precis på byxorna så det såg ut som om att hon kissat på sig men det gick bort efter ett tag. Idag har jag ridit Joker. Det gick bra han var pigg och hade tydligen inte ridits på väldigt länge! Haha men det gick bra iaf! Jag gjorde så att han inte blev lika hård i munnen. OCh ajg r nöjd med ridningen. Jag höll på att ramla av en gång! HAha vi skulle rida på en rak väg men et var ett litet hål i snön så att det ran vatten där mitt på stigen och det såg inte jag men det gjorde Joker. OCh ahn hoppade över och det var inte jag berädd på så jag tappade stigbygeln haha men jag har juh ganska bra balans. Så jag klarade mig! Haha. NU ska jag bar plugga en snabbis vi hörs! :D Imorgon kommer jag he´m vid fyra halv fem tiden. det avr någon skit i skolan man skulle göra :O
 (happy face)

//Tildah♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0