Varför ska man alltid göra sig illa?

Ja det är juh så typiskt.. Vart trampad på vaden av cactus idag. När jag skulle ha en annan grupp skulle dom över ett dike och jag typ skulle ta hästan och hästen hoppade till, jag snubbkade och hästen klev på mni vad. SNACKA OM ONT!!!! S¨nu kan jag itne gå normalt. ASSÅ! oh.. vare tyunget att hända nu?! Ska juh till uppsala till richard imorgon. OCh kommer sova där. Vi får se om jag uppdaterar där. Kommer inte hinna det innan iaf. Ska typ åka med  ett tåg som går 10. OH! det kommer bli såå roligt! Men eh lite nervös inför tågresan. Tänk om jag typ kommer till göteborg!! Haha då kommer jag dö! haha nej men nu ska vi inte vara så negativa! Det här ska gå bra! Jag ska vara positiv och bita ihop! Yes. Jag och Bea cyklade till stallet och sen typ satte upp hstar o lite så. Allt har vart bra.

Haha juste igår snackade jag i sömnen! xD hahahahahaa,, Sa typ helt sjuka saker :S haha jaja ni får ha det så bra! Vi kanske hörs imorgon ;) annars hörs vi på tisdag efter middag! :D<3


Jag som liten (A)
//Tildah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0