Try to smile

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag, fasst det har vart något konstigt med mig,, ska berätta i nästa inlägg! ;)

Dit resan
Jag gick till bussen efter att ha fixat mig. Hade typ beslutsångest och klippte sönder ett par jeans till shorts, och sen typ kjol o en massa linnen.. Men kunde inte bestämma mig, så det fick bli ett par andra jeans och en vit tröja + linne. Sen gick jag till bussen. Fick stå och vänta ett tag men de gjorde inget så stog och lyssnade på musik! Sen kom busse och det gick fort. Jag gick ner till staionen och vänta på tåget. Sen gick jag av vid Älvsjö och gick en bit och sen kom My och Issa och mötte mig. Vi vandrade ner mot Issas hus och sen var vi framme!

Hos Issa!
Vi skulle spela ett spel men som vi inte hittade så att det fick bli monopol. Det var lite roligt för det var så sjukt länge sen jag spelade detta spel. Men det var väl lite kul tills jag hamnade i fängelset och satt där i typ tio slag.. man måste juh slå gämt för att komma ut men jag lyckades inte så vi alla tröttnade på spelet.. Sen tog Issa fram en kortlek och vi körde bluffpoker. Haha måste bara säga att ag ÄGDE på de! haha (nästan alla gånger iaf) haha men har b'sta pokerface! Haha elr inte.. Men jaja! Sluta nu, vi kan låssas att jag har de! haha Vi satt och snacka och så, samtidigt som vi körde, sen gick vi in ett slag och snackade och sen gick vi ut och spelade bluffstopp. Det var jag inte lika bra på My vann nästan alla gånger, men jag var itne sämst! Haha Issa var lite sämre.. Haha inge illa menat gumman! Haha Men du var inte så bra på att bluffa.. Haha Men det var kuul ändå! Haha Sen var klockan ganska mycket och jag kände att det var dags att dra med hemåt!

Hemresan
Jag fick sällskap till statioen av snälla vänner. Där fick jag vänta i lite emr än en kvart sen kom tåget. Det gick bra att åka. Men när jag skulle byta till bussen sen så sog jag på tavlan att allt var typ förtjenat.. Så pappa som eh såå snäll kom och hämtade mig! Haha gullepluttis till pappa jag har vah! :D Haha men köpte ett tuggumi där för jag var hungrig! Haha

Hemma
Kom hem och typ åt. Det vart ost och skink paj! AS GOTT! Haha min mamma eh duktig! Haha Sen kollade jag lite på tv tror jag.. Nej jag gick ut och hoppade lite på studsmattan med min käre syster. Och sen kollade jag på tv.
och nu sitter jag här! Nu ska jag snart sova och så.

kommer aldrig glömma den dagen! :D<3
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: issa

hahaha ja va sämst på de där! :D<3

2010-06-21 @ 16:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0