Till kusin på väg då!

haha jag jag typ få en till kusin! Haha på pappas sida då.

Morgonen
Började med att vakna vid halv elva. Sen åt jag frukost lugnt ute emd mina föräldrar. Sen vid halv tol drog vi iväg mot handenterminalen. På vägen mötte vi upp Bea och Emma. Med ett glatt humör sätter dom sig i bilen. När vi kommer fram till handen, så följer mina päron med, för dom ska köpa sommarlovskort till mig! Haha happyface* Sen åkte vi till Joker. Det var as kul att bluppa med acsses kortet haha!

Joker och Glimra
Joker är ju halt så jag tog in honom för att bara borsta och mysa. Det var juh ett tag sen jag såg honom och han var dammig, så höll på ett tag. Sen var Emma klar med Glimra cå vi började gå mot skogsön. Det var fint som vanligt, och så. Glimra var mycket pigg och lite töntig. Typ rädd för allt. Sen när vi kom fram red Emma ett tag sen skulle hon byta om för hon ville bli fotad barbacka med klänning och utanhjöl o skor. Så då fick jag ride henne undertiden. Hon gick bra. Älskar värkligen att rida barbacka! haha man känner sig så himla med hästen. Sen red Emma lite snabbt. Vi hoppade av och fotade henne utan allt sen. Sen fick ajag rida henne hem. Det var nice jag abra satt och åkte med! haha Bea ledde mig, haha så. Sen när vi kom tillbaka så mös jag lite med Joker igen och sen gick jag och hjälpte Bea och Emma. När allt var klart började vi beje oss hemmåt.

Hemresan (LÄSVÄRT!)
När vi började gå hem hade vi tråkigt så vi kom på att när det kom en bil skulle jag lägga mig ner på mage och typ dom andra stå och undra hur det var. Haha Och så kom första bilen. Och gissa vad!! haha jo den stannade! haha och han bah: Oj hur är det? Behöver ni hjälp? Haha och vi stog juh där och fnissade och bea hjälpte mig upp och jag började halta. hahahaha så himla kuul! Haha Sen åkte dom och vi gjorde lika dant med nästa bil. Men dom körde förbi!! Asså så fräcka vissa människor kan vara!? Haha sen orkade vi itne göra det mer. Så vi hittade några blå blommor vi tog av alla bladen på och la ut dom som ett stråck mitt på vägen. Haha och sen gömde vi oss i skogen. När bilarna åkte förbi så stannade som upp och körde långsamt över. När de flästa bladen blåst bort så tog vi ormbunkar och stoppade det as mycket! Haha det var så kul att se hur folk reagerar! Haha sen gick vi hemåt. Vi snackade och flummade. Resan gick bra vid haninge centrum så träffade vi Kia.

Hemma
När jag kom hem åkte jag nästa diräckt och köpte chips. Fasst dom hade inga chips. Så tog ostbågar. Det är oxå as gott tycker jag! Haha, sen typ fick jag veta att mina kusiner skulle komma över kvällen. Asså förlåt men hade ingen lust var juh trött, och dom en så små och man måste passa upp dom hela tiden.. Ah vi åt kött och potatis. Det var gott! Och nu sitter jag här, helt slut. Ska snart visa er en länk där jag har gjort en design ni ska få bestämma om jag ska ha!


Glimra (länge sen)

Joker länge sen + skäcken heter Pedro
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: toveh<3

vadå sno min och ämahs idé att lägga sej ner vid vägen och typ låta bilarna stanna :O:O:O:O

2010-06-19 @ 21:29:53
URL: http://prohorenko.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0