tandläkaren..

Jag kom nyss hem från skolan och sitter nu och borstar tänderna! Haha jag vet att de låter knas men jag ska te tandläakren vid halv fyra så då måste man ha fina tänder! ska derför borsta i 40 minuter typ (A) haha. Det har gått gansak bra i skolan idag iaf på förmiddagen, då skickade jag in tyskan med Bea. Hoppas att vi blir godkända då ahr vi gjort klart t´steg 19 oxå och eh så nöjd! ikväll måste jag plugga kurs och matte. SKA redovisa matten. Och kursen ska in imorgon. HUR ska jag hinna? man ska typ fixa budget till tre familjer och jag har bara fixat till en. JUSTE! Sen måste jag skicka om tekniken till Per. han ska alltid tappa bort allt.. -.- Jaja det ska nog ordna sig. Skriver mer efter! ;)<3


i vårt och tort :)<3
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: bea

vått och torrt* :)

genom eld och vatten! älskar dig gumman!! <3

2010-06-07 @ 19:50:28
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Ämah<3

Per är så klantig xD

2010-06-07 @ 20:19:29
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0