Städa rummet snart! :D<3

Just nu ahr jag precis komit hem och ska dursha. Vi har ätit middag det vart köttbullar med potatismos. Hah var typ år sen jag åt det hemma! xD haha Men så blire när pappa lagar mat! Haha nej nu ska vi inte vara elaka här (A) Idag hade vi teori i stallet vi skulle göra ett prov och typ alla hade 5-8 rätt ungefär och sen hade jag 11 rätt! (AA) haha av 14. Men det är bra! :D haha i Skolan redovisade jag svenskan två steg och skulle redovisat i matten men tydligen hade vi räknat fel.. Så vi var tvugna att göra om.. DÅLIGA JAG! :'( Nu ska jag snart städa rummet. Jag orkar inte göra det imorgon så gör det idag istellet! Hhi visst är jag smart!! Hihi imorgon ska vi ha idrott så ska fixa kläder te de oxå. Yes yes yes. Nu är jag trött.. Ha det bra! :D<3

//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0