sommarloooov!!!!

Äntligen är dagen kommen! Jag gick upp klockan sju för att fixa hår och smink. Sen nr jag ätit frukot och skulle börja fixa mig kom Bea. Hon var så fin! HAha sen typ skulle jag hjälpa henne att fixa hennes hår. Det vart så sjuk fint!! Typ lockade till korkskruvar i hela hennes hår sen sattenjagupp de ullerombuller i bak (as snyggt) Haha Sen fixade jag mitt och och Bea fick hjälpa mig attlocka det. Jag började emd att fläta luggen till en lös fläta. OCh därefter så skruvarde jag håret och la det till den ena sidan där satte jag fasst allt med en söt vit pärlklämma. Mn klänning var vit emd färg stänk på. Älskar den. Den är typ fluffig. Sen smink och allt vi kollade lite på tv och sen åkte vi till sjkolan. Där träffade vi en massa och typ kramade alla. Alla nior såg så lässna ut.. kommer typ gråta hjäl mig då jag slutar nian. Haha sen åkte Bea o jag hem till mig vi åt lunch och sen tårta (A) haha sen typ packade vi alla grejer och stack hem till Bea. NU skulle vi bada. Haha vibytte om till bikini och cyklade till raman. Haha ja jag vte att de regnade men första doppet måste när de är skolavslutning!! Haha yes sen typ åkte vioch köpte lite gott, Och åt sen. Tog en kebabpizza typ. Sen gick vi hem hade såååå roligt och tillslut kom Tove och vi hade ännu roligare.Haha dansade o allt (A) haha Btw sen åkte vi alla tre till rampen i v-malmoch försökte åka skateboard där träffade vi några smpkillar som såg ut att vara 97or men de var tydligen 96or :O haha jaja sen typ snackade vilite och sen åkte Tove hem. Jag och Bea eh trötta nu..

Bjuder på en liten bild från en dag ;)<3

Andledningen till att jag inte bloggade igårvar att internet till ALLA datorer dampar.. Så kommer inte in.. :S så vi får se om jag kan blogga imorgon sitter hemma hos Bea nu. ;) <3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah frisyrerna påminner mig lite om de jag gjorde på oss på brölloppet förra året ;) jag lockade ju mitt går och satte de huller om buller och lockade ditt hår, flätade luggen och sattde dit en vit klämma :) men kul att du tyckte om dem!! :)<3

2010-06-12 @ 10:20:34
URL: http://grranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0