Nu kan jag berätta om min dag!

Yes idag vaknade jag och tvättade håret. Sen fixade jag mig. Jag vart riktigt arg på min lillesyster men tänker inte ta upp de i bloggen det är mellan mig och henne. Sen när jag kom till skolan så träffade jag Bea och Emma och Tove sen vare BG. Vi alla hade juh tillsammans för vi hade idrottsgrupper. Sen hade vi idrott. Det vart bränboll. Mitt lag vann! Hihi med tre poäng! STOLT! Sen typ pluggade vi inte. Och åt. Det var tackos. FETT NICE! Hihi jag och Bea gjorde våran Nacko the luxe! :D haha Sen satt vi och pluggade kurs. Duktig jag eh! ÄR inte klar. Det är så jobbigt! Har oxå jobbat en massa matte. Sen har försökte jag redovisa igen. Och klarade det först men glömde sen... hatar matte! ¨Varför måste jag vara så dålig på de?

Vi stannade i skolan och sen åkte vi till gamla stan däär vi skulle mött bror, men han slutade inte förns om ett tag såå vi gick och åt korv med bröd. Sen skulle han gå till t-centralen och då åkte vi dit sen hittade han inte, men sen hitta han!! Haha sen köpte jag en piggelin och sen åkte vi hem. Der var hämskt mycket folk på tunnelbanan.. Men det gick bra. Trodde jag tappat nycklarna på bussen men hade inte gjrot de! Tur var! Nu ska jag Chilla har nyss damugit hela huset och ätit det blev typ wock. Hur det ny stavas (A) haha ser ni jag akn itne stava häller.. Aja hare bra nu puss! :D<3
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0