Mår inte så bra..

Nej mår värkligen inte så bra just nu.. Har ont i huvudet och är helt hängig.. Så orkar inte skriva ngt långt idag häller.. Jag åkte till stallet vid nio cyklade (så duktig är jag) sen fixade vi lite och jag Fanny och Yassi var på Polly. Vårt lag hette puddingarna och vi hade bästaste hejarramsan. det var juh gymkana så vi fick göra lite olika grejer! Vi vann hälften av alla så på slutet var det lika mellan oss och ett annat lag och då var det den sista avgörande grenen. Och då kom vi tvåa igen.. Men det gjorde inget.. Haha är nöjd hade en rolig dag. Men kände att jag inte var helt 100.. Åkte hem diräck efter jag var helt slut. Så ringde till Bea och sa hur jag mådde hon tyckte att vi inte skulle göra ngt. Jag kände mig som värsta svikaren. Men det var nig bra att vi gjorde så. Jag sov länge.. Sen gjorde jag middag till famlijen och har nu suttit och kollat på tv :) Yes yes
Ha det bra Btw. Nu har jag sju rosetter! :D
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0