kommer inte kunna släppa taget..

Idag har ja inte gjor mycket vaknade hav tio och gick och solade i en och en halv timme. Fick lite färg! Har sedan bara kollat på tv, och ätit lunch. Borde ha gjort så mycket annat. som att städa mit rum. Men de gick inte.. Nu ska jag försöka! Jag har fått reda på att Zombra kommer att åka tio imorgon. Så åker ner till stallet vid åtta. Kommer a så himla svårt att säga hejdå.. Det kommer inte kunna gå. Jag kan inte skriva mer nu. Mina ögon svämmar över så ser inget. ha en bra dag så hörs vi senare kanske mot kvällen.

älskade Ponny hur ska jag klara mig utan dina varma andetag, dina bruna stora ögon och din mule i min hand?
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

Min lilla fina gumma :( Finns för dig<3 det vet du <3 du får inte släppa taget om henne :O <3 det är nu du håller extra hårt <3

2010-06-29 @ 11:21:46
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0