ibland kommer barn tankat tillbaka! (A)

Idag kom Yasamin! Vi hade mycket roligt!

Godermorgon!
Vaknade vid tio och gick upp. Såg att det var super fint vänder så satte på min bikinin och gick ut och solade. Det var varmt. Och hann ligga där i ungefär en och en halv timme! Och vet ni! Jag har fått värsta randen vid bikinin. Det är inte värsta då! Men nycket för att bara sola så lite! Haha kommer juh bli en pepparkaka om jag fortsätter så! Haha riktigt nice faktiskt! Haha åt grekisksallad! UNDERBART! haha Och sen fixade jag till lite och sen kom Yasamin!

Yasamin kommer!
Nu är det så att på skutan ska dom ha käpphäst KM! Haha så jag och Yasamin behövde hästar! Haha så vi gjorde ena varsina. jag gjorde en svart och hon en grå! haha Båda ahde rosa man!  Haha Ytterst vackra! haha Det tog en lång tid. och Sne har vi inte gjort så mycket mer. Haha vi provade dom.. (A) haah :D haha ni f¨r tycka att vi eh as töntiga men, men!! Haha :D (A) :D


haha den ska då alltså föreställa Zombra! :D

Kommentarer
Postat av: bea

hihihi, söta små muppar asså :D <3

2010-06-22 @ 22:02:38
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0