I ♥ U

Idag vaknade jag och åt frukost det blev lite flingor och yoghurt. Sen fixade jag mig och åkte till skolan. Juste han fixa naglarna oxå. När jag kom till skolan träffade jag finaste Bea och hon och jag satt o pratade. Idag har jag värkligen liksom gjort något om ni fattar vad jag menar. Jag har liksom typ inget att göra nu kvar! Haha har nått alla mina terminsmål förutomi tyska där jag inte kommer att göra 20 kom vår lärare fram till. men jag är nöjd iaf! Men vi har juh kursen oxå. Jag fattar inte hur dumma lärarna kan vara när dom lägger en kurs (kurs är typ so no) i slutet av två veckor. Alla har typ MASSOR! att göra (utom jag dah) (A) haha nej men jag får väl fortsätta med att överträffa mig. Haha ska börja med engelskan lite nu hade jag tänkt. Oh det är så mkt jag länktar efer nu så tänkte jag skulle jag en liten lista! ;)

Skolavslutning!!!!- Vem vill inte ha sommarlov?

Midsommar- Ska firas med Bea finaste <3

Ridläger- Med Bea! Det kommer bli bäst Ullvad 2010 (L)

Grönan- Med Tove Emma o Bea kommer äga sönder

Navelpiersing- Dock efter sommaren med iaf (A) haha

Alla roliga grejer jag o Bea planerat i sommar! ;)- Hihi ett måååste<3



Nya naglar :D<3

//Tildah♥ 


Kommentarer
Postat av: bea

asså vet du hur mycket jag längtar eller?! Seriöst, det här ska bli bästa sommaren ever!! <3

2010-06-01 @ 21:20:02
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Ämah<3

Älskar dig gumman! <3 Detta kommer bli en sjukt bra sommar :) men vi måste ses massor alla vi fyra, inte som förra sommaren när vi nästan aldrig sågs<3

2010-06-01 @ 22:45:06
URL: http://fjockern.blogg.se/
Postat av: Maja

ska du pierca naveln? :D

2010-06-02 @ 20:13:32
URL: http://majaloveflox.blogg.se/
Postat av: issa

ååh ja ska oxå ta navelpiercing efter sommarn tror ja :D ska vi ta tsm? :)<3

2010-06-03 @ 22:53:55
Postat av: J E N N Y<3

Söta naglar!

FÖR CHANSEN ATT VINNA EN LÄNKNING , KIKA IN PÅ MIN BLOGG! :D

DE ENDA DU BEHÖVER GÖRA ÄR ATT KOMMENTERA MED ETT FILMTIPS! Bästa tipset vinner, lycka till ;)

2010-06-06 @ 14:56:51
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0