Hemma!

Nu har jag komit hem! Har haft rolia dagar! Jag träffade Bea hemma hos mig och som den underbara kompisen hon eh så följde hon mig till tåget. Där fick vi vänta ett tag och jag satte mig sen på tåget och hon gick. sen åkte tåget, resan gick snabbt och bra. När jag kom fram dit hade han missat bussen och det var typ nya tider så jag fick vänta ett tag vi stationen. Men de gjorde inget. Sen kom han och mötte mig. Vi åkte med en buss som var gul och kom till hans skola. Där kom vi först inte in. Men sen kom det en och öppnade åt oss. vi gick in o hämtade lte saker och sa hejdå ill hans lärare. Sen åkte vi hem till han o kolla på en film o sen gick vi o åt o lite saker. ja orkar itne skria allt.. Men ja sen vart de tisdag o vi åt frukost kolla på tv o sen typ fixade allt o lite så sen gick vi te bussen och åkte till stationen o sen gick ja på tåget o lite så! Haha Sen åkte jag hem. Och när jag kom hem var jag trött typ durshade och sen somna jag.. Haha nu ska jag snart iväg till stallet. jag Kan gå nrmalt på migg ben men det är inget vackert blåärke jag har.. haha men det är bara att bita ihop! Yes ni får ha det så bra. Jag tror att det blir en heldag i stallet, så kommer hem vid åtta halv nio ;) Så skönt med sommarlov! :D

Torpet utsikten (jag har tagit bilden (A) )
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

ha det bra du med gumman :) <3 hoppas du har haft det bra trots vissa händelser hos richard <3

2010-06-16 @ 13:52:17
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0