Hejdå Neff..

Idag åkte då Neff.. Men så fort det händer något sorligt så är det som något roligt dyker upp!

Hemma
Vaknade, eller jag hade ställt klockan på tio och masade mig ur sängen vid tjugo över. Åt lite frukost, det vanliga blev det vanilj yoghurt och cherrios flingor! Haha älskar den kombinationen! Fixade mig snabbt och gick sedan till bilen. Mamma skussade mit till stallet, men först till Ica maxi. Där köpte vi isglass till min grupp och sen köpte mamma ett par band till en grej på jobbet. Det vart typ strul när vi skulle betala för vi hade scannat fel.. Oh fick typ damp.. Sen skulle vi lägga upp alla grejer då fick vi vänta på en tant som tog 100 år på sig. Jag dog. Sen åkte vi till stallet.

Stallet
När jag kom dit h'lsade jag på mina vänner. Dom och snacka. Fick då veta att skutan skulle typ kanske hyra in hästar från Ulvvad. Och det råkar vara exakt där jag ska på ridläger i sommar! haha så det var lite roligt. Sen skulle jag hjälpa till på ett barnkalas. Zombra skulle gå med så fick ta hand om henne. Det är inte så roligt att hjälp till på ett barnkalas. Typ bara leda runt hästen.. Aja fick vara med Zombra, och de betyder allt! Hon sak juh åka nästa tisdag.. Aja inte emr snack om det. När jag gick runt med alla så kom en i min ridgrupp fram, hon skulle ine var med på lektionen. Men ville tacka för terminen och kom fram och gav en liten gossedjurskatt! hAHA Så sjukt gulligt av henne! Haha jag kramade om henne och sa hejdå. Och Sen fick jag forsätta leda ett tag. Efter de började jag och Yasamin förbereda för lektionen. Vi skulle ha lekar så vi hade två hästar bara. Vi skulle ha gymkhana lekar. Det gick bra. Alla  var så duktiga. Dom vågade rida lite själv också och fick prova att trava över ett liiitet hinder. Sen bjöd jag alla på glass. När alla gått hem så åt jag och Yasmin lite mat. Sen skulle Neff åka. Det var mycket sorligt. Han ville inte häller åka därifrån för han vägrade gå in i transporten. Men tillslut gick det. Det var mycket känslor. Det var juh sorligt min lilla tävlingsponny. Haha duktig är han! Han ska juh till skåne så det är en bit! Sen typ gick jag och Yasamin in på kontoret. Yasamin köpte två lotter som vi skrapade. Hon vann inget på första så vi kollade andra och då vann hon 25kr! Haha och inte nog med de det var x2! Hahah Vi vart så glada att vi började gapskratta! Haha lite senare skulle jag hem och vi körde hem henne. Sen badade jag och så. Åt lite och sen sa pappa att: VI SKA TILL GREKLAND SISTA VECKAN PÅ SOMMARLOVET!! Hahaa sååå himla niiice! :D:D Haha


Tror att det är dit vi ska! :D haha Hotell Lotus


Hejdå Neff.. :(<3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Ämah

Vad roligt för dig att åka bort gumman :) <3

2010-06-20 @ 21:06:56
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0