Godnatt...

En lång kväll går nu till enda. Jag har varit trött i stort sätt hela kvällen så nu är de dags att sova:) Lite snabbt om kvällen som gått..
Kom hem från stallet vid typ 8 o så blev de raka vägen in i duschen (a) sen åt jag korvstoganoff m. ris, och de smakade riktigt bra!:D btw, de gick fett bra o rida idag.. eller förrutom när jag gallopera men de är sånt som händer, kan inte gå bra jämt (aa) Juste, jag fick rida 3 hästar idag.. (Zombra, Polly, neff)!!:D
Efter att jag ätit så satt jag mig här o börja kolla lite bloggar o lyssna på musik! Sedan ringde jag Richard och vi har typ pratat sen dess!:) Väldigt långa å intressanta pratstunder hahaha(a) börjar bli regelbundet att vi pratar nu.(a) 
Men hur som helst så ska jag ta å sova nu när som helst.. Men ja bloggar igen imorgon under dagen nån gång:)

Godnatt alla!!!!
//Tildah ♥ 


Kommentarer
Postat av: bea

Aww :) Fortsätt snacka i tfn me honom =) Visst e dt kul? :D<3

2010-06-10 @ 07:00:54
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: toveh <3

ja gillar din stavning på lunch haha ;) <3

2010-06-13 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0