godmorgon/ lunsh



NU sitterjag hemma hos Bea. Vi har haft en supermysig kväll. Haha Jag har nu fått veta att internet fungerar hemma! Haha (happyface) Haha Vi snackade igår och jah hade mysigt. Sen typ vaknade vi ich snackade. OCh sen åt vi kladdkaka till frukost, mmm! Haha det är faktiskt gott att äta sånttill frukost, men bara det inte blir för ofta. Haha Men just nu sitter jag här med finaste vännen och vi ska senare idag hemtill mig och sen sak vi juh på dop oxå JUSTE (I) haha yes yes. Men lovar att det kommer ett litet inlägg senare. Eller jag lovar inget men jag kan väl säga* Haha attt de kommer bli ettinläg så vi strykel lovar. Så Haha YEs nu ska vi dricka cooola! (A) ahha så hare bra nu alla glada. Och njut av den första dagen på sommarlovet! ;D
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0