Gick bra/Bilder

Ja jag cyklade till skutan vid halv ett och mötte yasamin på vägen. Sen vare Lollo som jobbade och vi satte upp hästar till alla. Tror att det vart ganska bra! Sen sa vi ehj till alal glada barn och sen började dom fixa. Vi kom ut i en ganska bra tid tror jag. Vi satte igång med lite olika balnsövingar och sen fick dom skritta över bommar i slutet fick dom oxå trava över en bom. Så duktiga så! Jag och Ysamin åt lite mat. Sen åkte jag hem. Kände mig värkligen inte frisk.. Men Yasamin följde emd mig en bit sen gick vi åt olka håll.. Sen när jag cyklat en bit kom jag till hus då märkte jag att mitt skosnöre hade fastnat i trampedalen så att den gått flera varv runt och gjort så att jag fastnat och de gilllade jag inte så jag stannade och började backa bakot så att den skulle åk ur igen men då tappade jag balansen eftersom jag satt fasst med den ena foten kunde jag inte sätta ner den andra som stöd och så böörjade juh såklart ckeln att luta åt fel håll.. Jag åker i backen med en smäll. Och blir så arg att jag ligger kvar på marken. Ingen hörde mig typ elr ngt (vilket var bra) Men jag hade ont i handleden. Tog upp cykeln igen och när jag började cykla märkte jag att sadeln var sne och att det lät konstigt från bakhjulet.. Men jag orkade inte fixa det så jag fortsatte med att cykla. hem. Jag durshade snackade i telefon och send ess har jag gjort en hel del. Känner mig inte riktigt frick så vi får se hur det blir imorgon. Men HOPPAS att jag kan gå till skolan (A) <3
 
Kemir en dag i förra vintern Haha visst eren söt Haha!
På skylten står det : Warning! Haha då kan man tänka Varning för snömonster!! xD hahaha var rolig jah är! (AA)

Haha min första medrttar ponny. Han var en shettis vid namn Allwin han är bara 26cm hög! xD haha så liten<33
erkönn att han är riktigt söt? :)

Vem älskar inte Tildahs ögon? Haha nej men gamal bild :P

En av dom bättre bilden jag tagit (AA)


Min teknik uppgift fick MVG!!!! haha länge sen men ändå!


DEN!! DEN!! Den har jag ritat! (AA) Erkänn att den ser proffsig ut! :D

Den har jag oxå ritat! :D

så fint julpnta vi te Zombra de höll i en natt sen käka hon upp allt.. Jaja haha ni fick lite bilder eh inne på vår andra data så de eh kul artt lägga upp gamla bilder! ;) <3
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: J E N N Y<3

sv: Så lite så!

Okej tack för tipsen :D

2010-06-06 @ 21:23:59
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/
Postat av: Tildah

Hörrö, Alwin är inte 26 cm lång hahahh! DU SKREV DET! Isånnafall är han väldigt liten. Hahah söt!

2010-06-09 @ 20:42:02
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0