eclipse!

Filmen var jätte bra. Men jag eh juh Mathilda så jag gör som jag gör. Och de får ni ta reda på själva vad de är (A) haha Idag har jag stadat och möblerat mitt rum! Vart ganska ok! har oxå fixat mina naglar igen (A) haha men gjorde en video hur ma göra dom så ska lägga ut den! Har köpt lite nytt nagelack. Svart limegrönt och typ skinande kul och sen en ny vit.

Imorgon ska jag packa allt och sen ska jag åka till haninge centrum och köpa linnen typ! haha nice nice. Sen kommer jag hem och ska packa ner allt. Har skrivit en packlista och det är över 50 saker.. Undrar om allt kommer att få plats? Ingen aning. Men har kollat lite och det ser ut som om att det finns en plats kvar på de ridläger jag ska! Haha så om ni vill vara med får ni skynda er! Mohahahah! Nej skoja! haha tänkte skriva ner allt jag ska ah med mig så ni får skriva om det är något jag glömt! Jag börjar länkta ännu mer nu! Haha jag skulle vilja ha en ponny som heter Marocca. (stavning?) Men jag vet inte hur den är eller något bara hur den ser ut och jag tyckte den var så himla söt! Haha så den vill jag ha!

Den här dagen har jag vart som sommar och vinter på samma gång.. Jag har ena stunden skrattat och andra varit helt nere. Och så fort någon klagar eller något börjar jag gråta.. Asså de kan inte vara normalt?

Nu håller jag på att fixa in videon till yt! Gaaash de tar så lång tid, men undertiden kan jag berätta lite grann!

PÅ fredag kväll åker jag och Bea till ullareds trakten. Till någon camping. Vi kommer inte att ha någon data eller något, Så om någon eller några vill gästblogga skulle de sitta fint! På lördagen åker vi till ullared. OCh handlar. Jag vet inte hur länge vi ska vara där men ska fixa lite ridsaker iaf. Har aldrig vart där men de ska nog bli kul! Haha Sen på söndagen. Är de samling klockan fyra på ridlägret. Så vi tar de väl lungt innan och så. Jag tror de kommer bli knas bra! Hihi hare bra videon kommer i nästa inlägg! :D

//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0