Dunder och brak!

Det small till riktigt ordentligt i eftermiddags!

Ica Maxi
Var med Malin och Pappa till Ica maxi och köpte godis. Haha vet itne varför vi åkte dit, det var Malin som ville så jag henka på! Haha sen satt jag vid datan ett tag till tills pappa sa att jag måste gå dörifrån för att det vart as dåligt väder.. och började åska!

Åska, hagel, blixtrar
Det oskade lite så stängde av datan och gick ut till studsmattan. Tänkte gå in när det började regna. Malin kom o ville vara med men de orkade inte jag.. För hon gör en massa volter hela tiden.. Jaja sen började det rägna så gick in till våran glasaltan och satte mig. Och det började hagla! Som sjutton! Haha det vart liksom vitt på marken för att allt studsade upp! Haha snacka om mycket hagel och regn asså! det är lite mysigt att sitta och på regn. haha Sen blixtrade det och mullrade ett tag. Regnet höll i sig. Jag hjälpte till med Maten, den vart as god typ kött med ris och en god sås! Mums!

Samtal från Yasamin- Danny, danny, danny!!!!
Yasamin ringe mig, och sa att DANNY SAUCEDO är på samma tunnelbana som hon och undrar om hon ska ge han luren så jag kan snacka med han ( för eer som inte vet det är jag galen i EMD och speciellt DANNY!) Jag vart juh panikslagen och visste inte om jag vågade snacka elr vad jag skulle säga men när hon skulle ge luren skule han av.. Fett synd.. oh! Ville så gärna snacka!! Det var juh liksom en livs chans! OH! typiskt.. Ajah satt o kollade på tv ett tag sen. Och juste!!

GRATTIS BEA!! SÅ GLAD FÖR DIN SKULL! HAHA LYCKA TILL DENNA GÅNG! ;D<3

Imorgon får vi se vad jag gör. Skulle typ med Emma till Joker och Glimra men de värklar som om hon inte vet ngt. Så vi får sen.. Men aja hare bra nu! ;D<3


Haha från en konsärt i förra sommaren! :D<3
//Tildah♥



Kommentarer
Postat av: Ämah

Tänker på min älskling när jag ser Danny (aa)

2010-06-19 @ 19:24:10
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0