Det är viktigt att äta!

Ja det är det värkligen! Fick inte i mig tillräckligt idag så, innan middagen var jag VÄLDIGT SUR!

Vanlig morgon
Vaknade vid halv elva. Gick och kollade på tv. Jag gjorde ingen frukost. Var värkligen inte hungrig.. Men sen gick jag och tog tre smörgåsar med marmelad på. Det var nice! Satt en stund vid datan oxå. Har tänkt mycket på grekland. Oh! Det ska bli s¨härligt. Tänk alla vita stränder, turkosa havet grekisk mat. Känslan på kvällen när det blåser! Oh den känslan är nog böand det bästa jag vet. Ni vet att den brukar kännas så varm. Som om en vad heter de hårfon skulle blåsa på en! Haha älskar den!! Haha, ja det kommer värkligen bli roligt! Haha!!
Jag gjorde inte så mycket mer den morgonen.

Mami och papi kommer hem
Jag börjar fixa mig lite. För vi ska fixa Malins och mitt pass idag, Dom hade tydligen gått ut, så då fick vi fixa nya. Lockade håret lite. Med en korkskruvtång jag fått låna av min käre bästa vänn! haha älskar värkligen att fia mitt hår på olika sätt. synd bara att mitt hår inte är det bästa att fixa med.. Aja får duga! Haha Sen skulle vi alla åka till polisen. Vi fick vänta ett bra tag.. Det var måånga där.. Det var jobbigt att vänta och kände att jag blev mer och mer sur.. När det var vår tid hade jag ingen lust att vara sur. Så när jag skulle ta fotot såg jag ut som en uppstoppad get! Då blev jag arg.. Och sen när jag skulle skriva min namnteckning så gled bara pappret iväg så att den var AAAAS fuul!! Då vart jag ännu surare. Och dampa för minsta grej..

Ica Maxi
Ändå följde jag med min mamma till ICA.. Ja men orkade bara inte vara hemma. Vi handlade lite grejer och jag vart på bättre humör. När jag slapp vara med Malin! Vi kom hem och Maten var klar jag åt direckt och kände hur mycket gladare jag blev! Haha jag och pappa kollade på tv och sen åt vi melon! haha Sen vart jag en glad tjej igen! :D (A) ;D


Imorgon ska jag kanske vara med Yasamin. Ska fråga henne iaf! (A) haha Ha det så bra! ;D<3

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

Hihi, nej det har jag inte :) Det kanske har blekts eller nåt, inte vet jag x) <3

2010-06-22 @ 22:11:32
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0