Therese Gästbloggar: Ursäkta!

Hej hej!

Vad har ni för er? Själv gör jag inte så mycket just nu. Men jag tänkte beätta om igår och idag dagen.

Igår red jag Verona med klänning barbacka. Ida som jag inte träffat på 3-4 månader kom och fotade och det var riktigt mysigt. Men när jag hoppade av var jag helt smutsig på benen och hårig, usch! Efter jag ridit umgicks jag med Ida ett tag och sen åte jag hem. Och då hamnade jag framför datorn.

Idag red jg Verona igen. Hoppning som gällde idag och det gick bra tycker jag. Hoppade inte så högt ungefär 60 cm som högst men det är ju inte höjden som räknas. Verona blev helt genom svettig och lät lite kul när hon ansträngde sig att komma över hindren. Efter jag ridit skrittade jag av henne från marken och gick en bit i skogen. Mysiga underbara häst! Men jag va ju inte själv i stallet när jag hoppade precis. Bella, Amanda och Ida fotade och Millan gjode mig sällskap på ridbanan och hade hoppträning med Menja som är en liten islänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0