NI VILL INTE LÄSA, men ni gör det endå (a)

hejsan alla fina mathilda älskare (som jag är) .. Mathilda ska ju till ridläger nu ulvvad, så jag kommer hjälpa henne lite med att hålla kontakt med er söta små läsare, tex .. bea tror jag läser detta! (a) aja, nog med skitsnak som ni snart sommnar av, mathilda håller på att packa nu tror jag om hon inte redan är klar. Men jag (erica) sitter och chattar, kollar på facebook. Ni vet? sånt man faktist gör på en underbar data! Och jag sitter också hemma hos tove, min kompis som bor huset mitt i mot mig, hon har en lilla syster och en mamma och en pappa (ovanligt va?) tss.. hon ska snart köpa katt tror jag, men inte i dag asså, bara om några veckor eller så, ni fattar (a) Kajsa (hennes lillasyster) och tove sitter och spelar wii, och spelet dom spelar heter typ "ice age 3" verkar lite kul faktist (a) men jag får inte spela för jag dör bara och förstör för dom xd haha, dom hade typ kommit till 8:de banan och så skulle jag pröva, tja .. det slutade i alla fall med att dom fick göra om ALLT hihi, vad busigt av mig. Jag tycker synd om mig, för vissa av er som läser detta sover, eller så tkr ni att det är jätte spennade eller så gråter ni för att det inte är mathilda som skriver, men jag ska trösta er med en sak, JAG SKA BLOGGA FLERA INLÄGG!
mohahahahahahhahahahah! nejje, det där var min tvilling stjäl, jag som hade skrivit så fint ..
aja, ska jag berätta en rolig vits för er? :)

" det var en gång två tomater som skulle gå över vägen, men så kom det en bil och körde över ena tomaten, och då så sa den andra tomaten ' kom nu ketchup ' " hahahahahhahahahahahahahaha, visst var den rolig? ;D

okej, nu ska jag sluta och störa er, för ni kanske har annat att göra så sitter jag här och skriver så spennade saker att nii inte kan släppa bliken av mina bokstäver som jag skriver? så kanske det är, stackarna, nej men nu så ska jag snart sluta, men det var ju bara snart med fet text eller hur? xd haha vad rolig jag är!
juste, nu ska jag berätta vad jag själv ska göra i dag då!

här kommer det jag ska göra i bokstäver inte sifror! ;P

okej, nu så ska jag skriva klart inlägget, sen ska jag sätta mig brevid tove och kolla när dom spelar, sen ska jag hem, sen ska jag klä på mig ridkläder, sen ska jag gå till bilen, sen ska jag sitta i bilen och prata med mamma om någonting som jag inte vet än, sen ska jag (eller pappa blir det) parkera och jag ska hoppa ur bilen och ta med min hjälp och så, sen ska jag gå till Wille, ta ut honom på gången och borsta och pyssla lite, sen ska jag hämta sadeln och sen sadla, sen ska jag tra på benskydd, sen ska jag hämta tränset och sen tränsla, sen ska jag in i ridhuset och rida, om inte mamma ska rida först, om hon ska det så ska jag sms:a med kompisar och kanske spela qouadra pop ( hur det nu stavas ), sen ska jag rida och sen ska jag hoppa av gå in i stallet igen och sen ta av honom allt, kanske svampa av honom om han är svettig och sen ska jag borsta, sen ska jag leda in honom till sin box, stänga boxen, sen tror jag att vi ska ut och kolla på när Ann (wandas ägare) hoppar henne och ta lite bilder, sen fixa allt, sen gå in i bilen, åka hem sen ska jag sitta vid datan tror jag, annars så ska jag sova och sen vakna upp. Där slutar jag tyvärr.. Men aja, nu ska ni bli av med mig hejdå! ses i morgon kanske!
men ni kommer inte bli av med mig kan jag säga!


Kommentarer
Postat av: tildah

Haha fint inlägg gumman! haha xD jag tackar så mycket för hjälpen! Är värkligen tacksam! haha <3

2010-07-01 @ 17:49:09
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0