Ska jag bli skejtare? :O

Haha vem vet? HAha för vet ni vad jag ahr gjort heöa dagen igår och idag? Haha jo jag har åkt skateboard! haha de trodde ni itne om Tildah vah? haha jo men de är sant! haha köpte en igår och åkte sedan hela dagen, det var juh typ as regniit men asså de gjorde iget vi körde på en då! Jag lärde mig att åka framåt och svänga lite. Vi åkte sen in på BAUHOUSE drive in!! HAha as kul. vi var helt dyblöta.. Men vi åkte runt ändå. Sen åkte jag och Bea idag igen- OCh det gick såå mycket bättre! haha Nu akn jag typ svänga och åka snabbt! Sen typ har vi åkt till fryshuset och där så lärde en liten snubbe oss att åka i en ramp och ner för en grej. haha aaas kuul jue! Haha så det är de jag arh gjort de senaste dagarna! haha. Riktigt nice asså! Hoppas ni ahr haft de bra kära vänner! :D<3


//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0