Jag lever!

Jag lever! Haha har inte vart hemme eller haft tillgång till internet bara.. :( I am sorry! Jag kom hem og¨r oh de var aldeles för varmt för att sitta vid datan. Nu kommer jag vara borta tills på söndagen, men kommer hem sen. OCh då tror jag jag kommer vara hemma i ca minst en vecka. OCh då kan jag blogga ordentligt så då får ni hålla ögonen öppna. IGår köpte jag nya klänningar eller tyå iaf! haha och en ny bikini och sen troser. Har inte min data nu så vill inte ladda upp bilder på den datan så de får ni på söndagen eller måndagen, och då kommer blider från Flen. För det är dit jag ska nu med Bea finaste! Vi ska ha så roligt! Nu håller mamma o pappa på att köpa en resväska till mig. Den kommer typ att vara knallröd sa dom nyss. Haha, jag länktar så tills greklad! Så härlgt. Bea sa att jag hade blivit gansla brun nu innan så jag hoppas att jag kommer bli ännu brunare! Nu ska jag packa inför resan ska inte ha med mig så mycket men tid tar de ändå.. haha typiskt mig ocxh min beslutsångest. Jag lovar jag ahr värkligen beslutsångest! kAN INTE BESTÄMMA MIG!  Det är inte roligt. så sjluta skratta om du nu gör de!!!!! Nej nu ska jag ta och avsluta detta inlägg så får vi höras igen snart då! :)

//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0