♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Idag fyllde Min fina kompis Emma Klang 15 år! :)

Vaknar
Vaknar tar de lugnt och kollar på tv, min frukost blir ett kokt ägg
Sätter på mig kläder och börjsr fixa mig.
Sen går jag med bea till Vi och handlar en present till Emma. Haha då tänekr väl ni vad man kan hitta där till en 15 åring. Men vi vet! Haha hon ska få en Cactus! En gurka som är nerstoppad i min egen lilla kruka med polly godisar, sen är gurkan dekorerad med tandpetare och på tandpetarna så sticker de upp godisar! Haha väldigt kul faktiskt! vi tog bussen och sedan började vi gå.

Hos Emma
Hon öppnade sina presenter hon fick:

Av Bea
Halsband
Kondomer

Av tove
ridhanska

Av mig
cactus

Sen så åt vi tårta, det fanns två stycken en var en jordgubbstårta med grädde och den andra var med chokladmouse. Båda var mycket goda! Sen satt vi och spelade kort. Först körde vi tecknet. Jag och tove var och Bea och Emma. Jag och Tove vann! haha vi hade bästa tecknet! Haha det var riktigt kul! Sen körde vi lite annat! Som oxå var roligt!
Sen skulle tove hem och vi gick upp till datan lite. Sen gick jag och Bea oxå hem.

Hemma
Nu har jag ätit och typ spelat gitarr. Håller på att lära mig Halo med Beyonce! HON ÄR SÅ BRA!


Lånad bild från google. Min såg finare ut!


Grattis Emma!

//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0