Godermorgen!

Godmorgon! Har packat de sista nu och väntar på att bästa vän ska komma. Jag vaknade halv tolv. Det här lär bli de senaste jag kommer vakna på en vecka. Haha eller jag kanske får vakna så i helgen men de tvivlar jag på eftersom min finaste är mogonpigg. Och jag vill inte vara någon som sover bort hela hennes tid! Haha detta kanske blir de sista inläggen så nu får mina kära gästbloggare börja blogga hur mycket dom vill! :)


Dom som är mina kära gästbloggare är:

Therese Back
www.eventful.blogg.se 


Erica Lindblom
http://eriuberi.blogg.se/


Sara Persson
http://liillfot.blogg.se/


Amanda Bokstam
www.abokstam.blogg.se 

Regler:

1. Skriv vem det är ifrån i varje inlägg

2. Absolut förbjudet att skriva något kränkande i min blogg!

2. Alla sags bilder får ni använda

3. Ni får länka till erea och andras bloggar

Det var några enkla regler jag hoppas att ni följer!!!!

Vill du gästblogga i denna blogg finner ni mitt numemr i ett inlägg längre ner.

Jag kommer vara borta nu fredag till fredag och då är det fritt att blogga.

Ha det så bra ¨så hörs vi sen! :) <3

//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0