Förlåt!

Det blev liksom ett hastigt och lustigt inlägg igår för att jag var tvungen och skynda mig för att jag har en bror som ville ha datorn..
Tildah åkte på kryssning igår kväll för att hennes föräldrar skulle fira bröllopsdag :) <3 Grattis på dom!
Så dom kommer ha det trevligt på båten, dom ska åka till Riga! Ett fint ställe sägs det, men jag har ingen aning för jag har aldrig varit där!
Nu ska jag inte underhålla er mer. Vill ni läsa något annat så har ni min blogg (http://triis.blogg.se)
Men den suger så titta inte!
Jag saknar min bästavän och syster hur mycket som helst!! Så fort vi är utan varandra så liksom.. känner jag mig så tom och typ, jag känner mig inte trygg på samma sätt. TIldah, du är min trygghet!! <3


Vi på midsommar i Västervik <33

//Beah♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0