Snart Joker!

Hej bloggen!
Idag när jag vaknade vaknade jag förtidigt så låt i sängen i tio minuter och väntade på att klockan skulle ringa. Sen gick jag och dushade. Frukosten blev youghurt (stavning) och te. Idag var jag dåålig! Gick typ runt med Bea och typ var glad, vi satte upp gula lappar med olika saker skrivet på. Men de var några idioter som gick och tog ner dom.. i morgon ska vi ta med fler! Haha vi är såå busiga. Det är så synd om fiskarna i vår skola!! Hahahaha de var tydligen någon som hällt ner nånt bläck från white board pännor i akvariet, asso vissa människor har inget liv! Hahaha och nu ligger de ett gamalt terminskort där i! Snart ska jag åka till Joker och rida, kommer nog göra som förra veckan, men de berättar jag om mer ikväll! Stackars lilla jag kommer att vara själv i stallet! Fy de är sååå obehagligt.. tur att hästarna finns!

DAGENS VILL HA: Sommaar! Är sjukt trött på vinter och kallt!
DAGENS KLÄDSEL: Vit/Blå blommig tjockiströja från Gina Jeans från Gina Linne från H&M
DAGENS FRISYR:Plattat utsläppt.
DAGENS LÅT: Sweet dreams med Beyonce älskar den!
DAGENS PLANER:Ska snart iväg till Joker och rida
DAGENS SAKNAD:Faaaalun!
DAGENS DUMMASTE:Idioterna osm tog ner våra klisterlappar!
DAGENS MISSLYCKANDE:Sätta upp klisterlappen i taket xD
DAGENS DROG:Beeah!
DAGENS KÖP: Inget :D
DAGENS GODIS: Glass med krossad choklad!
DAGENS HUMÖR: Lite trött men glad!
DAGENS CITAT: Ät inte för mycket glass!

 Haha tro mig! De tog lång tid att få honom att böja så där lite på nacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0