Sjuk "/

Jag har fortfarande ont i magen från igår och mår illa! De är såå typiskt! Att de skulle vara just på torsdagen då vi har föreläsning! De ville jag itne missa! Nu sitter jag iallafall och spelar gitarr.. borde plugga, ska göra de snart! När jag kan spela hela låten på gitarr ska jag lägga ut film! Jag vaknade vid tio över elva och gick och gjorde frukost! Jag ahde drömt om att jag fick äta hur mycket god glass som hällst! Och glassarn var jätte konstiga som jag absolut inte skulle kunna passa ihop i värkligeheten! Det var typ som om ni har sätt sånna glassar som hette gril som fans förrut de var en sån men innanför de rosa var de någon sortes friterad grej, det vra jätte gott! Kommer fortfarande ihåg smaken! Jaja så när jag vaknade så gjorde jag en milkshake. Den var as god! Och sen satte jag in en baugette i ugnen. det vart en god frukost! Nu ska jag plugga, seya!
// tildah

Min milkzhake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0