Ridlärare? Jag?

Haha jah, jag vart väldigt förvånad när Cicci undrade om jag ville ta hand om en hästis grupp! Haha, vissrligen är de juh inte något speciellt svåra övningar dom kommer göra men dom har väl typ aldrig suttit på en häst. Men de ska nog gå bra, ser fram emot de! Men jag hoppas att jag får ha teori med dom första gången. För de kommer juh bli lite stressigt att hjälpa typ 5-8 små ungar som inte kan något om hästar på en halvtimme.. så då tängte jag ha en genomgång hur man gör! Haha men får hoppas att mina kära vänner finns i stallet och hjälper mig när de behövs!
Idag var jag iallafall i stallet. Men ifl när jag kom till skutan satt Michelle, fanny och två till jag inte är säkra på namnet men jag tror de var Josefin och Emelie. Dom bakade haha typ egna recept! haha jag smakade bara på fannys och Michelles och de vart jätte gott! haha xD Men de såg väldigt.. hm... udda ut! Haha sen kom erika och Jennifer! Cicci som jobbade där idag mulade Erika! hahahahaha! Såå busigt! Sen var de föreldrar möte men vi orkade inte vara med så vi fick släppa in hästarna, de gick inte så bra efterson polly hade typ damp! Hon attakera alla typ och de slutade med att Miranda (kraftig fjording) Hoppade över staketet och in i en annan hage! Men de gick bra tillslut, men slutade med att staketet gick sönder. Cicci är värkligen en rolig ridlärare! Haha alla var inne på kontoret och vi hade det jätte kul! Haha! Justde jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på det jag köpte igår! (dock inte presenterna) de får ni se på fredag!

              Ögonfransböjare!                         Billigt Nagellack!
Puss och kram / Tildah


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror att du kommer att passa som ridlärare jättebra! ^^ :D

2010-01-25 @ 20:36:47
URL: http://nero.blogg.se/
Postat av: tildah

naaw sweet <33

2010-01-25 @ 20:54:11
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0