Pyjamas paaarty!

Så kuul! Haha de var länge sen vi alla tjejer träffades! Så tack Amanda och Erika som fixade dethär! Vi hade det mysigt och skrattade! och jag har lärt mig att åka såndär typ skateborad fasst den är liksom smal imitten och sen två breda plattor där man har fötterna och man ska liksom "dansa" när man åker på den, haha svårt men man lärde sig väldigt fort! Haha vissa av tjerna var juh lite galna och sprang ut typ 12 och slängde sig i snön? Haha knäpp äpplen! Sen åt vi juh såklart min och yasamins gooda muffins med rosa glasyr! haha! Fråga mig om ni vill ha recept! Alla somnade väl runt två halv tre och vaknade vid ungefär tio halvelva tror jag. När vi skulel packa ihop allt hittade ine Fanny sin luftmadrass fodral. Så vi sprang runt och letade och tillslut hittade vi den i badrummet hur tydligt som hällst! haha nu kommer det lite bilder!

Jag vet att alla ser jääte glada ut men dom viste inte att jag fotade!

Hur ska alla madrasser vara? Det tog ett tag att bestämma..

Ja mycket godis och annat onyttigt xD

Muffin jag och Yasamin bakade! (aa)
// Tildah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0