Knasiga tjejor!

Haha! Ja, jag snackar om er! Tove, Emma och Bea! Haha och jag såklart. Idag Hade vi lite tråkigt så vi gjorde någon typ av eger "let's dance" haha (kommer en film såsmåning om) Jag och Bea var ett lag och Tove och Emma ett annat. Haha små töntar vi eh! Men ifl när Bea skulle göra ett lyft med mig så sträckte jag upp ena benet och så sprack min strumpbyxa i baken!! Hahahaha tur var så hade jag dubbla strumpbyxor ;) Efter skolan åkte jag hem till Bea. Vi övade våran sång som heter Paradiset över himlen. Det gick bra! Sen försökte jag vara Beas sångpedagog haha med ganska lyckat resultat efter ett tag! Så vi sjöng ltie fler låtar! Och jag tror att de lät ganska bra! Klcokan halv sex gick jag ner till mamma på dagiset vi skulle åka och handla så jag mötte henne där, det blev inget speciellt förutom mat osv. Sen kom jag hem och kollade lite grann på tv och nu bloggar jag! Imorgon blir de stallet! :)
 

                             

                       Ica Maxi!


    Jag ocg Bea i december! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0