Freedag!

Idag äre fredag för dom som inte visste de! Haha Nu blir dethär de första "riktiga" inlägget jag skriver på min blogg. Som ni ser så har ingen headder kommit upp än, men de fixas. jag är inte så bra på dehär med bloggar så de är lite svårt att fatta allt, men de ska nog gå bra! Idag redovisade jag TRE steg i svenska! Stor applåd! Haha, de var bra sen nu när jag kom hem har jag städat mitt rum och nu sitter jag vid datan. Ska snart äta middag, vi ska äta räkor med bröd och en massa andra saker. Imorgon ska jag till stan med Anton och köpa en present till mamma och pappa de fyller/fyllt år. Sen ska jag köpa en ögonfransbljare och något nagelack. Hare bra ;)
// tildah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0