BLÄ! PÅ ONT I MAGEN!

Nu är det iallafall bättre! Så ska nog åka till Amanda i morgon kväll. Idag ahr jag lärt mig typ hela första versen med gitarr! Vi åt suchi till middag! Mums! Nu sitter pappa och Malin och kollar på tv och jag sitter här.. Haha idag hade jag oxå en jätte konstig dröm! Asso har typ drömt hur mycket konstigt som hällst dom senaste dagarna! Haha Nu var det typ att min famlij var på en strand och så kom det en elg så vi var tvungna att gå därifrån så vi lämnade bilen och gick in i en skog sen kom vi fram till en öken och då var alla helt slut och vi typ gick på knäna och ropade på vatten! Sen såg jag ett hav och då sa pappa att de var en synvilla men de var det itne och sen kom det fram en massa solstolar och en hel by. Så vi gick och hyrde en bil och åkte tillbaka till typ piteo? haha där farmor bodde de tog tre minuter och där var det en massa snö och så sen gick vi och letade efter henne i olika höghus. Tillslut hittade vi henne högst upp på en vind där hon bodde sen vaknade jag! Asso vrickad dröm? Haha idag är de juh pappas födelsedag så jag gör en liten hälsning till han ;)

                      Den var lite dålig men det är juh tanken som räknas ;) 
                                                       // Tildah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0