allmänt test

Allmänt test

Hur bor du: I ett radhus
Brukar du komma i tid: Ja för de mästa
Hur lång är du: 162 cm kort!
Kan du laga mat: Lite grann
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag plugga på kunskapskolan i tyresö
Vad har du på dig just nu: jag har på mig en vitmorgonrock
Har du någon fobi: Ormar!
Hade du en bra kväll igår: Nej de hade jag inte!
Vilket är ditt senaste inköp: Lekerol 
Din favoritdryck på morgonen: Milkzhake
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma!
Har du sovit i din egen säng inatt: Jaapp
Vad hade du sönder senast: hm.. Typ papper?
Vem snackade du med senast: Erika
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
När gjorde du senast något riktigt dumt: mins inte :D Jag är en snäll liten flicka!
Saknar du någon just nu: Många </3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara dryg
Någon jag stör mig på: Folk som bara tänker på sig själva
Intressen: Rida kompisar och sjunga
senaste person du kramade: Lina
Senaste person du ringde: Fanny
Senaste person som ringde dig: Anton
Vad drack du senast: Juce
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: haha ja fyller år om 9 dagar!
Har rakat dina ben någon gång: Haha har itne behövt! Mina ben är fina :D
Är du sugen på något nu: Munkar!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inge o.O
Använder du hudkräm: Ja!
Micro-pop eller poppa själv: popcorn som popcorn! ALLA POPCORN ÄLSKAS AV MIG!
Brukar du baka: Ibland
Röstade du i det senaste valet: Nej :)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja!
Vilken låt lyssnade du senast på: Sweet dreams
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte inatt
Vad tycker du är äckligt: Smutsiga saker
Har du pengar på mobilen: nej :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0