Tillbaka från skolan och simning!

I'am back! :D Hhihi, har ni saknat mig? Haha jag är så rolig! Nej men idag var jag och simmade. Det gick väl bra la på tio längder så samanlagt blir de 40! Nice nice! Men vi tränade inte lika mycket styrka.. Inte bra.. men lite styrka gjorde vi. Det tog extra lång tid i dushen den här gången! haha undrar varför? Hahaha (aaa) Men btw jag var duktig idah! hihi Har pluggat engelska! Yeeey! Men nu ska jag snat fortsätta på lite kurs. de är as svårt! Ja som ni vet har jag bara skrivit två av fyra.. Så vad gör jag vid bloggen igentligen? Shit.. Borde värkligen plugga.. Så därför får ni ha det så bra! Jo justde Nu vill jag att alla som läser detta ska säga som dom tycker pch svara på dom här frågorna!
1. Är min blogg bra?
2. Vad ska jag göra för att förbättra?
3. Vad skulle ni vilja att jag skriver om?
HIhi det var de ;) ska snart lägga ut efterlängtade Dagens ;) <3
Skulle ni vilja ha typ veckans bild eller veckans fråga eller ngt?
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Klangelicious@bdb ^^

Din blogg äger gumman :) <3 Jag vet inte vad du ska förbättra (aa) vill att du lägger ut veckans bild :D o jag vill ha dagens lite oftare :) och hissa o dissa en gång i veckan :) <3

2010-02-16 @ 19:16:22
URL: http://Emmaklang.webb.se
Postat av: bea

håller med ämah faktiskt :D <3

puss älskar dig <3

2010-02-16 @ 19:48:53
Postat av: bea

håller med ämah faktiskt :D <3

puss älskar dig <3

2010-02-16 @ 19:50:15
Postat av: tildah

okej de ska fixas :D <3

2010-02-16 @ 19:59:46
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0