Tildah fyller 15 år!

Idag fyller jag 15! Grattis på mig! Haha somsagt kunde jag inte blogga igår för att jag hade tjejkväll med dom närmaste vännerna! det var jätte mysigt, jag och bea höll på som knäppa med att fixa med allt innan! Men det vart jätte bra! När alla kom började jag att steka förrätten medans tove och emma bytte om ( det hade varit och ridit) och yasamin stog och pratade med oss. Sen drack vi en jääte god jordgubbsdrink som jag och bea hade gjort! Sen åt vi! Det var helt OK!

 Men sen började vi fixa med varmrätten, det skulle bli sukiyaki (stavning?) btw det ör en sortes kött gryta med grönsaker osv, vi hade fixat grönsaker så det var bara att koka upp allt! Det gick jätte bra! Sen kollade vi lite på let's dance och skräckfilm!

Det blev the grudge 2. jag hade trött att det skulle vara den engelska men det var tydligen den japanska! Som är mycket läskigare! Bea satt slåklaart och skrattade medans jag satt och kollade bort vid varje läskig scen.. men jag lovar jag tjuvkikade mellan fingrarna! Sån fegis är jag inte!

 Haha sen så gjorde vi efeterrätt, den vart helt misslyckad! Det skulle vara vid chokladpannakotta men den övredelen hade blivit hård och den undre delen som skulle vara lite puddingaktig var helt såsig! Inte gott.. så det vart lite synd. Sen var tove tvungen att åka så vi sa hejdå till henne.

 När hon åkt passade vi på att öppna mina presenter. Jag fick: Popcorn, nagelack, parfym, block och penna, badsvamp, kort, örhängen, någon creame, ansikts mask. Så jag tackar jääte mycket för det! sen åkte yasamin hem! OCh vi satte på en ny film! Nu såg vi barnhemmet. Men jag råkade somna.. Haha typiskt mig!

När filmen var slut var det bara jag emma och bea kvar. Så vi gjorde oss iårdning, och sen snackade vi en liten stund, sen somna vi. Jag har itne sovit ngt speciellt bra den natten sov typ mer på morgonen.. Haha och då drömde jag tydligen! vi satt och snackade om att jag tydligen hade varit jättte kul när jag sov efersom emma och bea hade varit vakna! Och jag hade tydlgen drömt mardrömm för att jag hade legat och snyftat!! HAHAHAHAHA typskt mig! Haha och sen tydligen pratat med dom om att dom skulle stänga av musiken? haha asso jag är juh lite udda.. Både emma och jag hade tydligen snarkat oxå!

Sen åt vi en mysig frukost och kollade på en film till, vi behövde lite uppiggning så det fick bli bortspolad! Haha så himla gullig film asso! Hahaha sen städade jag och bea! Underbara människa asså! sen hade jag och bea lite kul med våra telefoner!

NU kommer det lite bilder från kvällen!
(bilder på min presenter kommer sen)

Jag och emma från kvällen! Riktigt vackra asso!

Bea ville inte vara med på bild!
 
Bea kollar på the grudge!

Yasamin, tove och Emma posar och kollar på the grudge!

Kommer fler bilder sen! ;)
// Tildah


Kommentarer
Postat av: Emilie

2010-02-06 @ 20:45:37
URL: http://www.emsrt
Postat av: Emilie

Hej! Var med i veckans blogg på min blogg? :) Vem vet, du kanske blir en av dom 5 nominerade?

2010-02-06 @ 20:45:59
URL: http://emstyp.blogg.se/
Postat av: bea

ÅÅÅÅÅÅÅH, HADE DET JÄTTEBRA!!!!!!!!!! Älskar dig gmn, o hoppas du tyckte att allt blev lyckat (förutom efterätten fniss) , men ja <3 seriöst, älskar dig :D <3

2010-02-07 @ 15:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0